Ostoskorisi on tyhjä!
Tilaus-, toimitus- ja palautusehdot
Tilaaminen
- Tuotteet tilataan pääsääntöisesti verkkokaupan ostoskoritoiminnon kautta. Tarvittaessa voit olla yhteydessä myös sähköpostin kautta [email protected].
- Tilauksen tekemisen yhteydessä asiakas sitoutuu voimassa oleviin toimitusehtoihin.
- Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä pyydettyjä tietoja käytetään ainoastaan tilauksen toimitukseen ja asiakassuhteen hoitoon.
Hinnat
- Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron ellei toisin mainita.
- Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Maksutavat
- Verkkopankkimaksut (Klarna)
- Luottokorttimaksut
- Lasku ja osamaksu (Klarna-lasku)
Toimitus
- Toimitamme tuotteita Suomeen (ja mahdollisesti muihin EU-maihin, mikäli erikseen sovittu).
- Tilaukset käsitellään ja postitetaan pääsääntöisesti 2–3 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
- Toimitustavat:
- Posti (pakettiautomaatti, kotiinkuljetus)
- Matkahuolto
- DB Schenker
- Toimituskulut määräytyvät toimitustavan ja tilauksen koon mukaan.
- Pienille paketeille (max. 3 x 25 x 35 cm) on kiinteä verkkokaupassa ilmoitettu postituskulu.
Toimitusaika
- Arvioitu toimitusaika Suomeen on 3–7 arkipäivää.
- Emme vastaa ylivoimaisista esteistä (force majeure) aiheutuvista viivästyksistä.
Palautus- ja vaihto-oikeus
- Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus tuotteiden vastaanottamisesta.
- Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisessä kunnossa (myyntikuntoisia).
- Palautuksesta on ilmoitettava etukäteen asiakaspalveluumme sähköpostitse [email protected].
- Asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista, ellei kyseessä ole virheellinen tuote tai toimitus.
- Palautusohjeet ja osoite annetaan palautusilmoituksen yhteydessä.
- Rahat palautetaan samalle maksutavalle, jolla tilaus on maksettu, viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.
- Vain normaalihintaiset tuotteet voidaan palauttaa. Alennustuotteita ei voi palauttaa.
Reklamaatiot ja virheelliset tuotteet
- Mikäli toimitettu tuote on virheellinen tai viallinen, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian: [email protected].
- Virheelliset tuotteet korvataan ensisijaisesti uudella tuotteella tai asiakkaan toiveen mukaan hyvitetään.
- Palautuksen viimeistelemiseksi tarvitsemme kuitin tai ostotodistuksen.
- Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.
Asiakaspalvelu
Ota meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää hyvityksistä ja palautuksista. Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian, yleensä 1–2 arkipäivän kuluessa.
Sähköposti: [email protected]